Walter Geeris

Zondag besteld, dinsdag einde dag gebeld of deze nog geleverd werd en toen bleek er niets bekend. Na wat telefoontjes over en weer bleek hij in het verkeerde depot te liggen........
Toen op de woensdag de accu alsnog geleverd werd nam de koerier de kapotte accu met pijn en moeite retour, liever niet maar vooruit dan.

Advies over gepaste accu voor mijn type auto klopte totaal niet en de benodigde accu zat er niet eens bij.
Advies is alleen waardevol als het klopt.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Spijtig om te horen dat er bij de levering vertraging is ontstaan, dit had niet mogen gebeuren.
We hebben uw accu direct verstuurd maar de koerier heeft er een potje van gemaakt waardoor uw bestelling veels te laat is geleverd.
Uiteraard gaan wij onze koerier op aanspreken want dit is niet hoe het hoort.
De oude accu wordt nooit mee teruggenomen door de koerier, dit beloven wij ook niet. De oude accu kunt u inleveren bij uw gemeente of bij een willekeurige garage bij u in de buurt.
Inmiddels hebben we contact met u gehad om het een en ander door te spreken. Gelukkig geeft u nu aan tevreden te zijn met onze service. Voor het ongemak hebben we u nog een kleinigheidje toegestuurd. :-)

Score voor AccuDienst.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Varta E44