Werner van Schie

Een accu besteld. Alles bij elkaar konden er wel wat dingen beter, maar het belangrijkste was gelukkig goed.

Snelle levering, accu was goed gelukkig.
Ik vond wel dat ik bij de site snel bij het juiste product kon komen.
De prijzen zijn goed scherp!
SMS'jes zijn erg handig (mits onderstaande klachten opgelost worden :-))
Zeer breed assortiment. Ondanks de kleine irritaties onthoud ik de shop beslist!
De webshop is niet geschikt voor mobiel gebruik en doet gedateerd aan (MAAR: doordat de webshop eenvoudig in elkaar zit is er prima door te navigeren en een bestelling te doen (scrollen, swipen, pinchen ). Ja, ik heb besteld op een mobiel apparaat.

Maatvoering accu was incorrect? 315x175x175x175 (breedte x hoogte x diepte x WAT?) dit staat consequent fout overal, tot in pakbon aan toe.
Ik weet niet hoe precies, ik heb één accu besteld, maar zijn er twee orders aangemaakt :-)
Krijg veel te veel SMS'jes (4 stuks voor één enkele bestelling!);
Kreeg deze SMS'jes van 2 verschillende nulzes-nummers.;
Er staan niet-vertaalbare tekens in (vraagtekens);
Eerste paar worden verstuurd onder de naam "MAPP" (rechtsonduidelijkheid, spammy!) niet heel duidelijk dat het om accudienst ging (Wordt ook niet aangekondigd op de site).
Het oude ordernummer genoemd in één van de 4 SMS'en, in de drie anderen stond het goede.

Bij aflevering opgegeven: "Afleveren bgg [op nr 12] op nr. 20. Anders op nr. 14., En als het echt anders niet kan dan op nr. 10."
Kortom: dit betekent: niemand aanwezig op 12 --> dan proberen afleveren op 20 --> dan proberen af te leveren op 14 --> dan proberen af te leveren op 10.
Er zat iemand klaar op 20, de hele dag! Toch is de accu op 14 afgeleverd. Luie chauffeur? huisnr. 20 is 15 meter verderop! Dat ik 14 als tweede en niet als eerste alternatief opgeef heeft uiteraard een reden. Het zou fijn zijn als dat ook opgevolgd wordt.

Eenduidigheid in huisstijl en gebruik van headers en kleuren in mailtjes (betaalbevestiging, orderbevestiging, verzendbevestiging, verzendinstructie-bevestiging en alle andere notificaties).
Korte uitleg: vanuit verkoop@mapp.nl worden geautomatiseerde mails verstuurd. Deze hebben een mapp-header. Echter, vanuit verkoop@mapp.nl wordt ook menselijk antwoord gestuurd in antwoord op de verzendinstructie. Dat vond ik supernetjes, dat mailtje, maar daarin ontbreekt weer die header. Vanwege deze persoonlijke touch heb ik de klantvriendelijkheid als Goed beoordeeld.

Ik zou logo's en kleuren gebruiken die op elkaar lijken (kortom, uniforme uitstraling) . Zo zie je dat MAPP en Accudienst.nl (of andere uitingen) aan elkaar gerelateerd zijn.
Voornamelijk in emailcommunicatie is het een brei van verschillende lettertypen en kleuren of juist ontbreken ervan. Dat komt rommelig, ouderwets en amateuristisch over.

Score voor AccuDienst.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Varta Blue Dynamic F17 accu 12V 80Ah(20h)