H.Flier

Bij accu megastore is deze accu voordeliger, en ze geven vijf jaar garantie, en jullie twee jaar. Hoe kan dit.
Hier kwam ik helaas later achter.

De levertijd. Minder sterk de prijs en de garantie.

Hier kwam ik later achter.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Wij willen niet slecht praten over andere aanbieders maar uiteraard staat het u vrij reviews te vergelijken van andere bedrijven met die van ons. Wij zijn trots op onze gemiddelde beoordeling van 9.6 en streven altijd naar beter. Dit cijfer representeert ook hoe wij garanties afhandelen en meedenken met onze klanten.
Wij geven geen langere garantie omdat dit een wassen neus is. Als een accu meer dan 2 jaar goed gewerkt heeft en daarna stuk gaat, dan komt dit altijd door een externe oorzaak. (Bijv. door een defecte dynamo.) Zo'n defect valt jammer genoeg altijd buiten de garantie, bij elke leverancier en bij elke fabrikant. Als er echt een defect in een accu zit dan komt dit altijd naar boven binnen de normale garantieperiode van 24 maanden. Mocht dit onverhoopt voorkomen dan lossen wij dit snel voor u op!
Heeft u spijt van uw aankoop bij ons dan verzoek ik u contact met ons op te nemen.
We willen graag dat u tevreden bent met ons, én met uw aankoop.

Score voor AccuDienst.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Varta accu.