Wat is dit een fijn bedrijf... Scherp in prijs , levering zeer snel en de VARTA SILVER DYNAMIC werd met een keurige spanning afgeleverd. ( 12,65 V ) De motorkap stond open en de koerier had hem al bij de auto gezet. Prima. Op verzoek van Accudienst moest het produkt op lekken worden gecontroleerd. "Uitstekend" , zei de goede man ," maar dat doe ik ook al voordat dat de accu mijn bestelbus ingaat.Ik neem natuurlijk geen accu"s mee die lekken". Zo hadden we ook nog een mooi sociaal contact. Ook het bestelproces en de gebruiksvriendelijkheid van de website vond ik een topper , gefeliciteerd Accudienst.

Prijs , track and trace, fijne koerier, juist voltage bij aflevering , erg fijne website , juiste accu selecteren erg gemakkelijk met kenteken invoer , heel betrouwbare uitstraling van het bedrijf. 3 Accu"s voor de boot...? Niet meer verder zoeken...

De kans dat een gesloten accu lekt , en de controle door de koerier, maakt de controle door de klant bijna overbodig.
Mijn vrouw wilde de bestelling daardoor niet aannemen , dus was ik even aan huis gebonden.
Ik weet niet of de controle instruktie ook voor AGM geldt , die kunnen helemaal niet lekken , denk ik

Score voor AccuDienst.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Varta Silver Dynamic 63Ah