H. Aanen

Op 19/9 een accu voor mijn motor besteld bij dit bedrijf vanwege de schappelijke prijs en het feit dat de accu op voorraad was en de beloofde snelle levering binnen 2-3 dagen.
Direct een mail ontvangen met de melding dat er per sms een bericht verstuurd zou worden zodra het pakket verzonden werd.
Vanwege een lange stilte hierna heb ik op 27/9 een mail gestuurd waar mijn accu bleef.
Op 28/9 een antwoord ontvangen dat door verhuizing van het warenhuis van de leverancier er een vertraging in levertijd was ontstaan (best leuk en prettig als dit eerder zou zijn gemeld), maar dat de accu eind vd week, uiterlijk begin volgende week geleverd zou worden.
Nadat er wederom niet geleverd werd heb ik maar eens gebeld met de mededeling dat ik de performance wel heeeeeeeeeeeeeeel slecht vond.
Op 06/10 ontving ik een mail van dit bedrijf met de mededeling dat de leverancier meldde dat de levering pas op maandag 10/10 plaats zou vinden ......... dit was 100% zeker.

Op 11/10 laat middag heb ik nogmaals gebeld waar de accu bleef.
Ik kreeg wederom als antwoord dat de accu nog niet van de leverancier ontvangen was en ze dus helaas nog niet geleverd kon worden.
Na wederom mijn opperste verbazing en woede geuit te hebben over de amateuristische behandeling van je klanten en het feit dat ik dit niet accepteerde werd ik terug gebeld dat er nog eenzelfde accu beschikbaar was voor een klant die nog op ander besteld materiaal wachtte.
De accu werd meteen opgestuurd!! HULDE!!

RUIM 3 WEKEN OP EEN ACCU MOGEN WACHTEN DIE VOLGENS DE BESTELSITE OP VOORRAAD WAS!

De bijgevoegde aardigheidjes (prullaria) van reclame materiaal deden de woede en onbegrip niet koelen!

De uiteindelijk geleverde accu was wel in orde, en voor een schappelijk prijs.
Dat dan weer wel !!

Belofte nakomen en bij afwijking daarvan METEEN de klant informeren!

Reactie AccuDienst.nl:

Allereerst (wederom) onze excuses voor de gang van zaken, het had nooit zo mogen gebeuren!
De levering en communicatie lieten duidelijk te wensen over. Hierbij moeten de hand in eigen boezem steken.
De door u bestelde accu kwam inderdaad veel te laat binnen door verhuis-problemen bij de fabrikant. Maar dit mag in geen geval betekenen dat u niet snel en correct op de hoogte wordt gesteld.
Wij trekken zeker lering uit deze situatie om dit in de toekomst te voorkomen.
Bedankt voor uw review, we stellen uw feedback zeer op prijs.

Score voor AccuDienst.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Exide Accu AGM