JWFM Kraus

Zeer slechte ervaring. Half jaar geleden een accu gekocht. Nu is deze stuk. Moest nieuwe kopen en oude inleveren voor test. Nu na 3 weken zegt men:'helaas geen garantie!', dit ivm diepontlading. Waarschijnlijk de lampen aan laten staan.....ongelooflijk. deze firma kent geen klantvriendelijkheid en ik beveel ze niet aan!!!

De reactiesnelheid op mail is dan wel weer goed

Binnen garantietermijn niet miepen (of mappen in jullie geval ) en gewoon een nieuwe leveren.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw review. Erg spijtig om te horen dat u ontevreden bent over onze service.
U geeft aan dat uw accu stuk was maar uw accu is niet defect. Net als elke andere batterij geeft een accu geen of weinig stoom (ofwel startkracht) als deze leeg is.
Na ontvangst hebben wij de accu weer goed opgeladen, waarna deze weer nagenoeg als nieuw functioneerde.
Wat de oorzaak is van de te diepe ontlading kunnen wij onmogelijk zeggen (lampen laten branden, defecte dynamo, lekspanning, heel weinig rijden, enz.). Wat we wel zeker weten is dat de accu niet defect is maar alleen leeg was!
Bij garantie miepen (of mappen in ons geval) wij absoluut niet. Service is erg belangrijk voor ons! We kunnen simpelweg geen product omruilen als deze niet defect is.

Score voor AccuDienst.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Varta accu 12V