HA

De klantenservice is prima, behulpzaam en klantvriendelijk. Ik heb een Accu Varta D15 besteld voor mijn VW Bora. De bestelling ging goed en ik kreeg een verzendbarcode en de Accu zou morgen bezorgd worden. De bezorger kwam rond 14:00 uur aan maar met een verkeerde Accu. Ik heb klantenservice gebeld en zij gaven aan dat er iets fout is gegaan en dat ik morgen de juiste Accu zal ontvangen. Dit is gebeurd, maar inmiddels heb ik zelf een fout gedaan. Toen de koeriere de Accu D15 meebracht, dacht ik dat ik D39 moet hebben (Plus Minus andersom), maar dat was een vergissing. Mijn fout eigenlijk. Ik heb de D15 geweigerd en de D39 kwam morgen bij mij aan, ik ging samen met de koeriere naar de auto en vastgesteld dat de Accu D15 de juiste was geweest, dus D39 meteen teruggegeven en de volgende dag weer D15 ontvangen. De klantenservice was nog steeds vriendelijk. Daarom geef ik 5 ster aan deze dienstverlening.

Klantvriendelijkheid en goede service.

Mijn ervaring zegt dat de klantenservice de informatie met behulp van duidelijke foto's en extra toelichtingen kan verbeteren zodat de klant met weinig technische inzicht, de juiste keuze kan maken.

Het was eerste keer dat ik een Accu wilde bestellen, vandaar maakte ik fout bij het kiezen van de juiste accu.

Score voor AccuDienst.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Accu Varta D15