Smit lichtenauer

De accu besteld in de wetenschap dat ik hem de dag erop zou ontvangen. Helaas niet het geval. Hij zou tussen 14.30 - 17.30 bezorgd worden maar dit is niet gebeurd. Uitendelijk na telefonisch contact is mij toegezeg dat hij vertraging heeft en iets later kan zijn. Net voor 18.00 weer gebeld en werd aangegeven dat hij door drukte nog later is, rond 19.00 zelfs! Heel de avond gewacht en helaas niets ontvangen. Uiteindelijk zou hij de volgende dag om 11.00 u bezorgd worden, ook dit is helaas niet gebeurd maar wel toegezegd. Na meerdere malen contact is hij uiteindelijk toch nog bezorgd.

De prijs.

De communicatie en toezeggingen naar klanten. De levering strookt niet met de belofte op de website. Door drukte kan ik enige vertraging begrijpen, maar niet komen op de afgesproken dag en tijdstip(pen), is niet correct.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Allereerst onze excuses voor de dag vertraging bij het afleveren.
De koerier heeft er duidelijk een potje van gemaakt. Als er dingen beloofd worden dan moet dit nagekomen worden! Wij nemen dit dan ook zeker op met de koerier.
Helaas is het leed al geleden maar we hopen dat u toch blij bent met uw bestelling.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Score voor AccuDienst.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Varta auto Accu