Nico van der Pluijm

Wonend in een dorp zonder winkels en zelfs geen pinautomaat ben ik vaak afhankelijk van webshops. Als een bestelling geleverd wordt binnen 48 uur dan spreek ik al van een vlotte service. Indien een bestelling binnen 24 uur wordt afgeleverd dan valt mijn mond open van verbazing. In de afgelopen 7 jaren was mij dit nog niet overkomen, maar de Accudienst heeft het als eerste gepresteerd en dit verdient een dikke vette “Pluim”. (gelet op mijn achternaam zult u begrijpen dat ik daar niet al te scheutig mee ben)

Nico van der Pluijm
Noordhoek ( een dorp, twee stappen verwijderd van het einde van de planeet)

Nico van der Pluijm
Noordhoek ( een dorp, twee stappen verwijderd van het einde van de planeet)

Score voor AccuDienst.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Accu voor 27 jr. oude motor