Robert

Op 30-03-2017 een Exide Premium accu gekocht welke pas op 12-04-2017 werd geleverd ondanks dat op de website stond (en staat) dat hij op voorraad is een dat hij binnen 3 dagen bezorgd zou worden. Vervolgens via de mail tot 2x aan toe toezeggingen gedaan die niet waargemaakt werden. De diverse order status meldingen die diverse mensen hier prijzen zijn niet meer dan een geautomatiseerd proces. Zodra er in dat proces is mis gaat worden er geen updates gemailt en moet je er zelf achter aan om aan info te komen. Uiteindelijk is MAPP niet meer dan een ordinaire dozenschuiver.
Ook het verzenden van een accu zonder enige verpakking waardoor de accu aankomt vol met slecht te verwijderen transport stickers en krassen vind ik niet kunnen voor een product van dik €100.

Website is goed te vinden via Google. Prijs is in orde.

Ook status meldingen geven wanneer er vertraging is.
Alleen beloftes doen die je er kunt maken.
Verpakken voor transport, sommige mensen hebben ook waarde aan een met uitziend produkt.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Er is inmiddels contact met u geweest om het een en ander op te lossen en uit te praten want er zijn inderdaad fouten gemaakt. Hiervoor hebben we uiteraard ook onze excuses aangeboden want dit is simpelweg niet hoe het had mogen gaan.
Gelukkig geeft u aan dat als u een nieuwe accu zoekt ons weer overweegt als leverancier, dank hiervoor. We doen ons best om het goed te maken met u.

Score voor AccuDienst.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Exide premium EA654 (90117)