Hans Boerema

Flessen accuzuur hadden enigszins gelekt. Dit ondanks speciale koerier die de doos niet met de juiste zijde boven vervoerde. Dat ondanks het feit dat dergelijke flessen mijn inziens niet mogen lekken. Had gekozen voor deze leverancier omdat men na review over dit zelfde probleem andere flessen zei te gebruiken.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw review.
Ondanks onze grootste zorg kan het voorkomen dat een zending beschadigd raakt of dat er een lekkage optreed tijdens het transport. We proberen dit dan snel en doeltreffend op te lossen.
Helaas hebben we van u niet eerder een melding ontvangen dat er iets mis zou zijn, anders hadden we uiteraard direct actie ondernomen. U kunt vanzelfsprekend alsnog contact met ons opnemen als we iets voor u kunnen betekenen.
U geeft aan dat er een review is geweest met een soortgelijke situatie. Hier is ons niks van bekend. Ook niet dat we zouden kiezen voor een andere fabrikant.
We hopen dat u (alsnog) veel plezier zal hebben van uw bestelling. Zo niet, neem dan contact met ons op.

Score voor AccuDienst.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: accu met accuzuur