Bruins

Een waardeloos bedrijf. Ik heb een bestelling geplaatst en zou na 3 dagen afgeleverd worden. Na een week belde ik op en zei men: 'dat gaat niet lukken en ook de komende week zeker niet'.. Oftewel men laat je ruim 2 weken wachten en men geeft zelf geen informatie over de latere levering. Vervolgens zegt men: ' Nog een fijne dag'. Ongelofelijk dom en ik ben er spuugzat van.

Geen enkele

Klanteerlijk worden

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs.
Net als diverse malen excuses door de telefoon, nogmaals onze excuses voor het ongemak. Het is simpelweg niet goed te praten. Helaas is er iets misgegaan met de levering vanaf de groothandel waardoor het niet binnen is gekomen bij ons. Dit hebben we niet direct in de gaten gehad en daarom bent u niet op de hoogte gesteld. Uiteraard is dit geen excuus want we begrijpen dat u met smart op uw bestelling zat te wachten.
Jammer genoeg hebben we u geen alternatief kunnen bieden. Daarom hebben we op uw verzoek direct het volledige aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.
De indruk die we achterlaten bij u is verre van positief. Mocht u ons toch nog een kans willen geven, neem dan contact met ons op. We stellen alles in het werk om u blij te maken als klant!

Score voor AccuDienst.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Kroon olie en nooit geleverd