Leo

Ik bestel een accu bij accudienst. Track & trace werkt niet (lees ik hier meer). Ik ben de hele beloofde leverdag aan het wachten, maar er komt niemand. Ik mail, waarop ik reactie krijg dat de accu nog geleverd gaat worden tussen 16:00 en 18:00. Dus niet. En geen telefoontje op het opgegeven telefoonnummer, zoals Mapp beloofd in de bestelbevestiging. Gewoon niemand komen opdagen.
Ik twijfel daarnaast aan de professionaliteit van Mapp, gezien de taalfouten in de reacties op recensie alhier, en aan de echtheid van de vele positieve recensies. Jammer hoor!

Overzichtelijke website

Track & Trace lijkt vaker niet te werken.
Betrouwbaarheid en communicatie kan veel beter.

Reactie AccuDienst.nl:

Beste Leo,

Bedankt voor je feedback. Dit stellen we zeer op prijs.
Inmiddels hebben we contact met je gehad om het een en ander door te nemen.
De bestelde accu was wel geleverd, maar bij de buren. Dit is helaas niet helemaal duidelijk gecommuniceerd.
Gelukkig heb je de accu alsnog in ontvangst kunnen nemen en geef je aan dat je tevreden bent over de manier waarop we alles hebben rechtgezet. We zien je dan ook graag weer terug bij een van onze webwinkels.
Ook willen we graag reageren op een aantal punten.
Zo ondervonden we problemen met onze Track & Trace. Deze storing is inmiddels verholpen.
Ook hebben we onze vorige reacties gecontroleerd op spelfouten. Voor zover die er in stonden, zijn die er nu uit gehaald.
Tot slot willen we nog maar eens benadrukken dat alle reviews - de positieve én negatieve - afkomstig zijn van klanten.
Deze zijn dus 100% betrouwbaar en worden altijd inhoudelijk behandeld. Elke klant is namelijk ontzettend belangrijk voor ons.
We doen er dan ook alles aan om je een tevreden gevoel te geven.
Vriendelijke groet,
Het MAPP-team

Score voor AccuDienst.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Accu