Hans

De Oddysey PC 680 accu is perfect. Maar de bezorging van de accu was echt heel erg slecht! Mij was belooft dat hij op zaterdag bezorgd zou worden tussen 0900 en 1700u dus ik ben er de gehele dag voor thuis gebleven, en uiteindelijk heb ik heb de maandag erop s’middags om 1530u pas gekregen!! Ik weet niet waar de fout lag maar ik was er niet blij mee omdat ik op zondag dus niet weg kon met de motor.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw feedback, we stellen dit zeer op prijs.
We betreuren de vertraging bij het afleveren van uw accu. Zeker ook omdat u een dag voor niks heeft gewacht en u geen gebruik kon maken van uw motor.
De vertraging van één werkdag is ontstaan bij de koeriersservice die wij gebruiken. Waarschijnlijk omdat de zending verkeerd gesorteerd is geweest (maar dit kunnen we achteraf niet meer achterhalen).

Het ongelukkige verloop van uw order nemen we zeker op met onze koerier. Hier kunnen zij en wij lering uit trekken!

Bij deze nogmaals onze excuses voor het ongemak, zoals ook al persoonlijk overgebracht.

Score voor AccuDienst.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: accu voor motorfiets