W.Jager

Goed, maar behoeft verbetering

Goed, maar behoeft verbetering

8 augustus besteld 14 augustus van postkantoor moeten halen. Bestellen moeilijk, ik heb eens eerder besteld en dan moet je een gebruikersnaam en wachtwoord geven, en dat heb ik niet meer de link wacht woord vergeten werkte niet dus een nieuw wachtwoord moeten maken met een ander email adres. Waar is die poppenkast voor nodig eigenlijk? Ik bestel, betaal vooruit, stuur het gewoon af klaar. Dan wordt bezorgd en kan er alleen persoonlijk met handtekening afgeleverd worden een keer aangebeld snel weer weg en moet ik het gaan halen 16 km rijden. Dit is toch niet waarvoor je op internet winkelt?

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw feedback, we stellen dit zeer op prijs.
Erg jammer om te horen dat het bestellen u moeilijk afging. We krijgen hier niet vaak klachten over. Ook zijn er geen problemen bekend met het "nieuw wachtwoord aanvragen". Inmiddels hebben we contact met u opgenomen om uit te zoeken waar het fout is gegaan.
Vrijdag is uw bestelling geplaatst en nog dezelfde dag verstuurd met PostNL. Volgens de trackingcode van PostNL is de accu zaterdag en maandag bij u aangeboden maar is het afleveren niet gelukt. In dat geval gaat de zending naar het dichts bij zijnde afhaalpunt. Helaas hebben wij geen invloed op de werkwijze van PostNL maar we vinden het erg spijtig dat u zover moest rijden.
We wensen u nog veel plezier van de accu en zien u graag terug als klant.

Score voor AccuDienst.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Accu