Wim van der Peet

Voor mijn BMW r1150RT had ik een nieuwe accu nodig. Uitstekend via de website de geschikte accu’s kunnen vinden en daar mijn keuze uit gemaakt. Maar... voor de accu die ik uiteindelijk had besteld bleek achteraf een adaptiedingetje voor BMW’s nodig te zijn. Dat moest ik alsnog bestellen, waardoor ik een volle week zonder vervoer zat.

Als ik op motor/type een geschikte accu selecteer (Odyssey), geef er dan direct bij aan dat voor de betreffende accu een accupool adapter (van M6 naar Y6 Polen (BMW aansluiting) nodig is.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw positieve review, we stellen dit zeer op prijs. :-)
Bij de Odyssey PC680 geven we al aan dat de pooltjes bijbesteld moeten worden maar we gaan kijken hoe we dit duidelijker onder de aandacht kunnen brengen.
Nogmaals bedankt voor uw bestelling en veel plezier van de accu!

Score voor AccuDienst.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Odyssey accu