erwin

Service is goed! Over de incompleet heid van de accu , lees de verbeterpunt en de ergenis

Voor de BMW motoren zijn speciale bevestigingen nodig die op elke andere accu wel aanwezig zijn, bleken niet gratis te worden meegeleverd extra kosten 7,50euro. Werden na telefoon direct verstuurd. Maar hier worden geen korte m6 bouten bij geleverd, waardoor ik weer de deur uit moet om deze te kopen , wat vanwege de lengte weer lastig werd.
Kortom na het ontvangen van de accu nog 3 dagen wachten voor dat die gemonteerd kon worden, werd overigens wel netjes behandeld , maar verwachte deze accessoires er gewoon bij of je dit nu wel of niet nodig hebt

Reactie AccuDienst.nl:

Allereerst bedankt voor het schrijven van de review en fijn om te horen dat u ons aanbeveelt.
We hadden inmiddels actie ondernomen op uw (terechte) opmerkingen.
We vinden het erg belangrijk dat we geen ergernis veroorzaken en de beste service verlenen.

Onze site is aangepast zodat nu beter gewezen wordt op het feit dat de pooltjes nodig zijn voor een <a href="http://www.accudienst.nl/accu/motor-accu/BMW%20Motor/14069-r-1150-gs-special-edition" target="blank">BMW motor</a>.
De pooltjes zouden we het liefst gratis bijleveren maar dit kan niet met onze lage marges. De M6-boutjes worden nu ook standaard bijgeleverd met de pooltjes.

Nogmaals bedankt voor uw feedback, we stellen dit zeer op prijs (ook al is het eindoordeel niet erg positief). We hopen dat u veel plezier zal hebben van de accu en we hopen u in de toekomst weer terug te mogen zien als klant.

Score voor AccuDienst.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: motor accu