Renders Victor

Komen hun afspraak niet na .
Maandag middag besteld zou dinsdag hier zijn ..

Krijg op woensdag avond een mailtje dat men mijn accu Donderdag zal leveren

Beloven je iets ,dat men niet nakomt

Hoe kan het dat ik een mail stuur met een doc(word) bijlage ,en dat ze de bijlage niet eens vinden.en ook niets laten weten dat de bijlage niet te vinden is..is namens mapp een IT probleem.Maar ik zit al wel van Dinsdag te wachten op mijn ACCU..

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw review meneer Renders. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze reactiesnelheid, klantvriendelijkheid en het bestelgemak op onze site. Het zou mooi zijn als we u in de toekomst ook op de andere punten tevreden kunnen stemmen. Daar gaan we ons best voor doen!
Uw email met Word-bestand is tegengehouden door onze spam- / virusscanner. Dit is de reden waarom wij onze klanten vragen om alleen fotobestanden of pdf-documenten te mailen. Uw email is niet goed ontvangen en hierdoor is uw bestelling niet tijdig verwerkt. We vinden het dan ook zeer spijtig dat u twee dagen langer heeft moeten wachten op uw accu. Dit zouden we uiteraard liever anders gezien hebben.
We wensen u alsnog veel plezier van uw bestelling! En als u nog vragen heeft dan staan we uiteraard graag voor u klaar.

Score voor AccuDienst.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Accu Varta i1