E. Tenhagen

Site zit goed in elkaar en geeft prima informatie op een schoonheidsfoutje na.
Ruime keuze, waardoor ik vanwege een specifieke maatvoering uiteindelijk toch de iets zwaardere accu kon bestellen en er nu perfect in past.
Koeriersdienst viel mij tegen en heeft daardoor ruim een dag vertraging opgelopen, terwijl ik de nieuwe accu hard nodig had.

Vlotte afhandeling correcte en heldere feed back van uit de accudienst.

Op de site stond vermeld dat de accu over een magic eye beschikte en was voor mij een van de argumenten om de betreffende accu aan te schaffen. De geleverde accu had geen magic eye en bleek bij navraag verkeer vermeld op de site te staan.
De koeriersdienst viel mij vies tegen. Er heeft van te voren geen contact plaatsgevonden op de opgegeven nummers betreffende aflevertijd. Mijn dochter had ik gelukkig al gewaarschuwd dat er mogelijk een levering aan de deur kon komen. Er is 2x aangebeld, maar zij had de kans niet om vanaf de 2e verdieping bijtijds naar de deur te komen. er is vermeld dat het bij diverse buren afgeleverd mocht worden, maar daar is volgens mijn weten, geen poging toe gedaan.
Na berichtgeving die achtergelaten is, en hen gebeld te hebben is er ook nog voorgesteld of ik de accu bij de koeriersdienst kon ophalen. Uiteindelijk zijn we overeen kunnen komen, dat men de accu toch 's middags de volgende dag kon afleveren, terwijl men eigenlijk alleen in de ochtend in mijn woonplaats levert. Een dikke onvoldoende voor de koeriersdienst wat mij betreft. Ik had de accu hard en snel nodig en er werd mij een beeld geschetst van een vlotte aflevering. dit bleek helaas dus niet het geval.

Score voor AccuDienst.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: VMF Accu art 55052