johnw8

Donderdag 20 maart een accu via de site besteld.

Diezelfde dag een bevestiging via mail ontvangen dat ik mijn accu vrijdag 21 maart, tussen 9 en 17 uur kon verwachten via de bezorgdienst.
Echter om vier uur, kwart over vier nog geen bezorger in geen velden of wegen ontwaard.

Maar eens gaan bellen naar de bezorgdienst; Zij gaven mij het ene 06 nummer naar het andere; Kortom, niemand kon me vertellen waar mijn accu bleef... ?!?

Daarom Accudienst.nl gebeld. Het was ondertussen half vijf.
Zij bevestigde tien minuten later dat ik mijn accu nog die dag bezorgd zou krijgen.

Om ongeveer kwart voor zeven 's avonds, kwam de chauffeur met mijn bestelde accu.
Hij verklaarde dat de (vracht)auto die de accu levert, erg laat bij hem aanleverde

De accu inmiddels al gemonteerd/-installeert, en mijn auto loopt weer als een zonnetje

Positieve en prompte terugkoppeling van de service-afdeling; Aangezien ik zelf niet de juiste informatie van de bezorgdienst kreeg (wel genoeg 06-nummers ..., maar wat heb je daaraan als je een voicemail of niemand te pakken krijg op dat nummer )

Breng de klant op de hoogte (via mail etc) als het product TE LAAT en/of LATER wordt -aan-geleverd.
Dat voorkomt een boel ergenis van de klantzijde

Score voor AccuDienst.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: VMF BluePower Startaccu 12V 41Ah(20h)