Na aanschaf van een accu bleek deze defect te zijn. Deze volgens overleg keurig retour gestuurd. Volgens AccuDienst bleek de accu naar behoren te functioneren, terwijl dit in werkelijkheid niet zo was. Na telefonisch contact bleek het niet mogelijk om de garantie te claimen. Je gaat dus voor het aangeschafte bedrag het schip in. Accudienst is niet het bedrijf waar je moet zijn als je service verwacht. Gewoon links laten liggen.

Sterk op verkoop gericht

Klanten beter service bieden. Deze is behoorlijk onder de maat

Reactie AccuDienst.nl:

Beste mevrouw/meneer,
Allereest onze excuses en bedankt voor uw feedback. Wij stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de diensten die wij geleverd hebben. Wij zijn er wel bij mee dat u het herkenbaar maakt zodat wij hiermee aan onze dienstverlening kunnen werken.
Wij hebben, nadat u deze beoordeling geplaatst heeft, nog contact gehad en we zijn blij dat wij er uiteindelijk toch uit zijn gekomen.

Als u nog vragen of opmerkingen heeft mag u altijd contact met ons opnemen. Wij hopen niet dat dit er voor gezorgd heeft dat u niet meer bij ons gaat bestellen.
MAPP/Accudienst.nl

Score voor AccuDienst.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Varta accu