van Groningen

Niet goed

goede levering

Het bedrijf beweerde dat de accu goed is voor mijn auto. Was niet het geval. Ken je product voordat je het verkoopt! De geleverde accu van Varta had de klemmen aan de andere kant. Deze passte dus niet in mijn Toyota Prius. Ik heb deze uiteindelijk kunnen monteren maar om zichzelf de moeite en tijd te besparen moest de potjes van de cover panel afzagen. Dit is niet de bedoeling. Het bedrijf moet eerst checken of het product dat ze beweren goed is voor mijn auto wel of niet er in past. Slechte ervaring.

Reactie AccuDienst.nl:

Beste van Groningen,
Allereerst bedankt voor uw feedback!
Wat vervelend om te lezen dat u niet de juiste accu heeft ontvangen. Dit is ook de reden waarom wij telefonisch contact met u opgenomen hebben om dit te bespreken.
Tijdens dit gesprek hebben wij besproken dat het handiger geweest was als u ons had gebeld en dit probleem met ons gedeeld had. Dan had u niet hoeven klussen en hadden wij u een andere accu toegestuurd die wel zou passen. Want doordat u de potjes van de cover panel eraf heeft gezaagd vervalt de garantie.
U heeft tijdens het telefoongesprek aangegeven dat u de accu heeft gevonden op basis van uw kenteken. Voor onze zoekmachine krijgen wij standaard maten door van de dealers om het zoeken wat makkelijker te maken. Het is dan alsnog belangrijk dat u zelf ook even kijkt naar uw huidige accu (afmetingen en stand van polen).
Mocht u in het vervolg nog hulp nodig hebben bij het zoeken van een geschikte accu willen wij u daar graag bij helpen.
Als u verder nog vragen of opmerkingen heeft horen wij dit graag van u.
MAPP/Accudienst.nl

Score voor AccuDienst.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: accu van Varta voor mijn Prius