Henk van Bottenburg

Nooit meer...

Snelle bezorging

Doen wat je belooft op de website.

1e: de accu adviseur op de website geeft zelfs met kenteken de verkeerde accu aan.
2e: de omruilservice is niet bijbetalen of restant terugkrijgen, nee je moet de nieuwe accu weer volledig betalen, in tegenstelling tot de website.
3e: Van tevoren een waarschuwing: De omruilbezorger neemt misschien de niet passende accu niet mee terug. Dus zit je dan met 2 accu's, en 2 betaald!

Reactie AccuDienst.nl:

Beste heer van Bottenburg,
Wat jammer om te lezen dat uw ervaring niet optimaal was.
Wij hebben u 2 opties aangeboden met betrekking tot het omruilen van de accu. Indien u de nieuwe accu direct nodig heeft, dan zal deze "voorgeschoten" moeten worden waarnaar wij de geretourneerde accu achteraf crediteren. Wij hebben u ook aangeboden om de kosten te laten verrekenen, echter zal de nieuwe accu dan opgestuurd worden zodra de geretourneerde accu terug is. Dit kunt u ook terugvinden op onze website.
Wij hebben aangegeven dat vanwege de aanhoudende drukte bij de koeriers er daardoor ook nieuwe chauffeurs zijn die er niet altijd van op de hoogte zijn dat ze een pakket mee retour moeten nemen. In 9 van de 10 gevallen gaat het goed maar voor de uitzonderingsgevallen hebben wij u erop geattendeerd dat u er wellicht zelf op moet aansturen. Zodra u een accu retour wilt sturen binnen uw zichttermijn zorgen wij er altijd voor dat de accu retour komt, linksom of rechtsom. U zult nooit met de verkeerde accu blijven zitten.
Mocht u nog vragen hebben dan staan we graag voor u klaar.
MAPP

Score voor AccuDienst.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Accu voor Toyota Corolla