Han

Aan de klant vriendelijkheid zal het zeker niet liggen, want dat is goed voor elkaar.
Maar de bezorging en dan zeker het om ruilen van een foutief geleverde accu is zeer onder de maat.
Je moet echt eerst boos worden voor er dan wel wat geregeld kan worden zo als er op de site word aan geboden.
Dit zal veel beter moeten of overstappen naar een andere koerier.

Klant vriendelijkheid en behulpzaam.

De info op merk auto moet veel beter want die klopte in mijn geval niet wat resulteerde in een verkeerde accu.
Het om ruilen was een heel gedoe door de koerier die niet mee wilde werken, pas nadat ik boos was geworden kon er wat worden geregeld.
Ik zou uit kijken naar een meer flexibelere koerier.
Tevens zou ik de merk info eens goed toetsen want daar is een nog wel wat te verbetere.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat u ons aanraad.
We vinden het zeer spijtig dat er een verkeerde accu is geleverd, we zoeken uit wat hier mis is gegaan. Heel soms komt het voor dat één model auto is uitgevoerd met verschillende soorten accu’s. Juist daarom hebben we onze accu omruilservice die gemakkelijk, vlot en zonder problemen moet verlopen.
Bij onze periodieke evaluatie, samen met de koerier, nemen we dit soort zaken mee. Op deze manier kunnen we dit in de toekomst voorkomen.
Onze excuses voor het ongemak en nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in onze organisatie.
Bent u niet geheel tevreden over de afloop, neem dan alstublieft contact met ons op.

Score voor AccuDienst.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Varta bleu dynamic E12 accu de bestelde accu de zi...