John

Een Varta accu besteld en de volgende dag geleverd gekregen.
Helaas was deze onverpakt verstuurd, de diverse adres-stickers waren direct op de bovenzijde van de accu geplakt en zeer moeilijk te verwijderen. De zijkanten van de accu zaten onder het plakband en dit laat vieze lijmresten na op de accu.
Tevens was de gratis Varta usb autolader niet meegeleverd terwijl die wel op de aflever bon vermeld stond.
Ik heb een mail hierover aan accudienst.nl gestuurd, helaas is daar niet op gereageerd.

De snelheid van de bestelling is prima.

Beter verpakken van de artikelen, beter reageren op mails

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs. Ook fijn om te horen dat u ons bedrijf aanraad.
Grote autoaccu's verpakken is lastig, onder andere door het gewicht en omdat deze altijd rechtop vervoerd moeten worden. Hierdoor moeten we inderdaad de verzendsticker op de accu plakken. We zijn wel aan het kijken of gebruik kunnen maken van minder permanente stickers om het ongemak van plakresten te voorkomen. Uiteraard heeft de sticker geen invloed op de werking van de accu, u mag deze ook laten zitten.
We vinden het ook erg spijtig dat de USB-autolader niet is aangekomen. Deze hebben we dan ook direct nagestuurd met wat extra kleine cadeaus om 'de pijn' te verzachten.
We hopen dat u alsnog tevreden bent over onze aftersales en over ons in het algemeen, zo niet dan horen wij dat graag.

Score voor AccuDienst.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Varta Blue Dynamic B36 accu 12V 44Ah