r van neerijnen

Zou dit bedrijf niet aanraden .na aankoop bleek accu defect .na inbouw en eerste rit ben ik gestrand met lege accu .anwb moeten inschakelen die concludeerde dat accu defect is .na telefonisch contact accu retour gestuurd .zou getest worden door technische dienst .na herhaaldelijk telefonisch contact en 1 maand wachttijd aankoopbedrag teruggestort .

info op website schiet tekort .accu wordt aangeduid 'gebruiksklaar' .dit was niet het geval .accu was leeg bij aflevering .na contact werd gezegd dat accu eerst geladen dient te worden .was niet in bezit van acculader ,deze heb ik moeten aankopen.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw review meneer van Neerijnen, we stellen uw feedback zeer op prijs!
De accu is normaal gesproken ook direct klaar voor gebruik. Het komt maar heel weinig voor maar heel soms gaat een product al stuk voordat het in gebruik wordt genomen, dat was helaas bij u het geval.
U heeft het defecte product kosteloos naar ons teruggestuurd en u heeft het aankoopbedrag uiteraard terug ontvangen op uw bankrekening. Door de drukke december maand (ook bij PostNL) heeft de gehele afhandeling wat langer geduurd, niet leuk maar helaas wel de realiteit.
Nogmaals bedankt voor het schijven van de review en als we nog iets voor u kunnen betekenen dan staan we uiteraard graag voor u klaar. ^Pieter van MAPP

Score voor AccuDienst.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: motoraccu