Karamanoglu

Telefonisch bereikbaar

Telefonisch goed bereikbaar

Ik vond het een compliment waard dat men via telefoon goed te bereiken is, tegenwoordig moet je bij andere bedrijven uren wachten om klantenservice te bereiken. Dus mijn complimenten hiervoor.

Als verbeterpunt zou ik willen aangeven dat men meer details over de bezorging zou moeten kunnen geven, zoals met welk bezorgbedrijf het product is verstuurd.

Tijdens het gesprek meer opletten op de toon, dhr saad of saab kwam een beetje geirriteerd over toen ik info vroeg over de bezorger. Misschien was hij dat niet, maar zijn toon kwam gehaast en geirriteerd over.
Daarom een tip van mij, laat de klant eerst uitpraten vervolgens op een mooie toon antwoord geven. Geen overbodige informatie of tip geven, zoals "u woont dichtbij volgende keer zelf komen ophalen" (Klant bepaalt zelf of hij wil laten bezorgen of ophalen).

Of "de bezorgers hebben het druk als ze iedereen moeten bellen dan zijn ze volgende dag nog bezig"(in bezorgmail stond nl dat de bezorger mijn telnr had, dus vroeg ik of ik de telnr van de bezorger ook kon krijgen om hem te bellen om aan te geven dat ik voor 15 min uit huis zou zijn om mijn kids van school op te halen of als ik zijn nr niet zou kunnen krijgen ,ivm privacywet, dat de bezorger mij misschien eventjes kon bellen).

Zulke uitspraakjes moet men achterwege laten. (Overigens kwam de bezorger 45 minuten later mijn pakket bezorgen dan wat er op de mail stond).

Score voor AccuDienst.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Varta Blue Dynamic EFB N60 60Ah