Kappel van

Op 16/02/2015 bestelling gedaan voor Varta-accu (17.45 uur) en op de Site stond vermeld : indien Varta-accu gratis een USB adapter. Gezien het tijdstip verwacht ik de accu op 18/02/2015 te ontvangen, dus niet. Op 19/02/2015 in de loop van de ochtend gebeld naar de bezorgdienst 071-5810750 die mij een ander tel. nr. doorspeelde 030-3040555. Via dit nr. hoorde ik dat de bezorging na 12.00 uur zou zijn. Helaas tot 18.00 uur geen teken van leven. Om +/- 18.30 uur wordt aangebeld door een buurman uit de straat die een accu bij zich heef, zonder adapter. Mijn kl.nr. is 166793 en ordernr. 226829. De pakbon, waarop de opmerking voor bezorgen op vermeld was, was zijdelings tegen de accu geplakt en is door de bezorger niet gelezen. Het ontbreken van het beloofde en de bezorging ben ik niet te spreken. Dit staat los van het produkt.

Het bestelgemak is goed.

Wat je beloofd op de site moet je nakomen. Ook belangrijk is dat je de bezorgdienst tegen het licht houdt, deze moet echt verbeteren. Deze bepaald mede het functioneren van jullie bedrijf.

Reactie AccuDienst.nl:

Bdankt voor uw review, we stellen dit zeer op prijs. Ook fijn om te horen dat u ons bedrijf aanraad.
Voor de gratis USB-lader moest een actiecode worden opgegeven bij uw bestelling, dit had u niet gedaan. Na uw review hebben we uiteraard de lader alsnog direct kosteloos nagestuurd.
Vervolgacties worden anders weergegeven om deze situatie te voorkomen.
Dat de accu een dag te laat geleverd is, is niet goed te praten. Dit hoort gewoon niet te gebeuren, onze excuses hiervoor. De opmerking voor het afleveren staat op de pakbon maar wordt ook digitaal doorgegeven aan de bezorgdienst. Dit had dus niet over het hoofd gezien mogen worden. De bezorger wordt hier zeker op aangesproken.
Inmiddels hebben we contact met u gehad en is het een en ander opgelost. We zien u graag in de toekomst weer terug als klant. Bedankt voor uw vertrouwen.

Score voor AccuDienst.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Varta-accu