Afval.nl

Judith Timmermans

Veel gedoe. Container dag later dan afgesproken geleverd. Week later dan afgesproken gehaald. Hier door 2 vrije dagen kwijt. Geen duidelijkheid van de klantenservice over afspraken met de planning.
Vandaag voor 00:00 besteld is zeker niet morgen geleverd maar ergens binnen een week? houd daar rekening mee!
Al bij al; 1 keer nooit meer dit!

Aardige chauffeurs

Kom afspraken en beloftes na.
Zorg dat niet per ongelijk de bak van de buren wordt opgehaald maar de juiste.
Zorg dat de chauffeur belt als dit is afgesproken.
Werk aan communicatie met de planning.
Pas de belofte op je website aan; vandaag besteld is overmorgen of op een andere dag geleverd ;).

Reactie Afval.nl:

Beste Judith,
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je ervaring niet aan je verwachtingen voldeed en dat je ongemak hebt ervaren door de vertraging in de levering en het ophalen van de container. Het annuleren en uiteindelijk weer doorzetten van de order heeft in het beginsel voor wat verwarring gezorgd. Dit neemt echter niet af dat de container een werkdag later geleverd is. We begrijpen dat dit erg vervelend kan zijn, vooral wanneer het je planning verstoort.
Wij streven ernaar om onze diensten tijdig en volgens afspraak te leveren, en het is duidelijk dat dit in jouw geval niet gelukt is. Onze excuses hiervoor en voor het gebrek aan duidelijkheid vanuit onze klantenservice. Dit is zeker niet de service die je van ons mag verwachten.
We zullen jouw opmerkingen intern bespreken om ervoor te zorgen dat we onze processen verbeteren en soortgelijke situaties in de toekomst voorkomen. Als je nog vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, staan we uiteraard klaar om dit recht te zetten.
We hopen dat je ons in de toekomst een tweede kans geeft om je beter van dienst te zijn.
Team Afval.nl

Score voor Afval.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee