Wat vond u van het bestelgemak?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid (Orderbevestiging etc.)?

Werner Roseboom

Wij wonen in een vrijstaande villa met een hoog afwerkingsniveau. Dit willen wij ook in onze keuken terugzien mbt keukenapparatuur en bij installatiewerkzaamheden. Van begin tot eind is onze ervaring hier geweldig geweest; Robert heeft ons van A tot Z meegenomen om tot een goede keus te komen, heeft zich aan alle afspraken gehouden, heeft op tijd en correct gecommuniceerd en bovenal een professionele installatie gedaan in een complexe (installatie-)situatie.
Bedankt Robert, we komen graag terug!

Verbeter- en of Sterke punten

Open een vesting in het midden van het land, want hier kunnen we jullie vakmanschap goed gebruiken.

Reactie Afzuigkap.nl:

Beste Werner, Hartelijk dank voor deze prachtige review! We zijn ontzettend blij te horen dat jullie ervaring zo positief is geweest. Het is ons doel om te zorgen dat onze klanten het hoogste niveau van afwerking en service ervaren, vooral in een woning zoals jullie prachtige villa. Robert zal verheugd zijn te horen dat zijn begeleiding, communicatie en installatie zo gewaardeerd worden. We kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer van dienst te zijn. Bedankt voor jullie vertrouwen en tot ziens! Team Afzuigkap.nl

Score voor Afzuigkap.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja