Wat vond u van het bestelgemak?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid (Orderbevestiging etc.)?

Bob vdm

Slechte service

Verbeter- en of Sterke punten

de service na verkoop is een dikke 0. een retourzending kan enkel als je zelf de kosten hiervoor betaald... daarbij houden ze dan ook nog een bedrag in omdat 1 onderdeel niet in de originele verpakking zat, lees het zat niet in het kartonnen doosje waarin het aangekomen was. te belachelijk dat men daar een deel niet terugbetaald!
ik betaal liever bij een andere webshop of winkel iets meer voor wel een service na verkoop te krijgen!

Reactie Afzuigkap.nl:

Beste Bob,
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze service na verkoop. Gezien de doorgaans zeer positieve feedback die we van onze klanten ontvangen, wijkt uw reactie behoorlijk af. U heeft voor €225 aan aansluitmateriaal besteld, wat achteraf allemaal niet bleek te passen. In uw situatie hebben wij u gevraagd om deze materialen in de originele verpakking te retourneren, helaas is dit niet gebeurd. Daarom hebben we slechts €10 op de gehele order ingehouden. Desondanks waarderen we uw suggestie en zullen we overwegen om eventuele retourkosten in de toekomst te verdisconteren in de verkoopprijs. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Afzuigkap.nl

Score voor Afzuigkap.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee