Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

B. Hollaers

De reservering was eenvoudig te maken. De daadwerkelijke uitvoering liet te wensen over.

Hoe bent u op onze site terecht gekomen? / Wie haben Sie unsere Seite gefunden?

Google.nl / Google.de

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

Dat gaat. Er was helemaal niemand te vinden bij aankomst. Het was ook zeer onduidelijk waar wij de auto moesten parkeren.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Duidelijker aangeven dat er bijbetaald moet worden als de transfer met meer dan 1 personen moet worden geregeld. De chauffeur die ons naar de luchthaven bracht was trouwens ook niet al te vriendelijk en wilde alleen contant geld accepteren (ook heel gek). Als we geen contant geld hadden zou er dus een probleem zijn!
Ook heeft het echt lang geduurd voordat het minibusje ons kwam ophalen. De uitvoering van de transfer kwam dus op ons niet zo professioneel en klantvriendelijk over. Tevens zou de parkeerplaats bewaakt zijn volgens info op de website. Maar uit niets bleek ter plaatse dat dat daadwerkelijk zo was.

Reactie Airportdeal:

Beste Bernard,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat het parkeren van uw auto bij Hive Park niet naar tevredenheid is verlopen. Wij hebben hierover reeds contact gehad met de parking en deze excuseren zich voor het klantonvriendelijke gedrag van hun collega. De chauffeur is kwestie is om zijn gedrag aangesproken. Nogmaals excuses voor uw negatieve ervaring, zo wilt u niet aan uw reis starten.
Noëlle

Score voor Airportdeal: 1/5