Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

R. de Wit

De reservering moest ik ivm onbekendheid in Hoofddorp controleren.

Hoe bent u op onze site terecht gekomen? / Wie haben Sie unsere Seite gefunden?

Google.nl / Google.de

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

De toegang tot de parkeergarage ging prima. Er was voldoende ruimte op.beg,grond en stukje lopen met bagage naar busstation was te overzien. Helaas was de transit naar het busstation ons niet bekend en was informatie vanwege het late uur niet verkrijgbaar. Het bleek dat we ivm de "nachtbus" op het perron/ 1e etage voor het Spaarne gebouw moesten zijn. (Eenmaal bekend wijst dit natuurlijk zichzelf !!!)

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Het is natuurlijk aan te bevelen dat b.v. de booking in het nederlands wordt gestuurd. Het is 's nachts niet mogelijk om extra informatie te krijgen bij het busstation want na de laatste bus gaat het elektr. informatieborden systeem op geblindeerd. Het is aan te bevelen om e.e.a. vooraf goed te informeren. De nachtbus, zoals in ons geval, gaat vanaf het 1e etage perron en kan met bagage via de "invaliden-lift"bereikt worden. De uiteindelijke transito Hoofddorp/Schiphol- Vertrek hal is ook nog een ruim kwartier maar normaal gesproken zal er genoeg plek in de bus zijn. Evenwel gaat de nachtbus tussen 2 en 6 uur slechts 1 x per uur.

Score voor Airportdeal: 3.5/5
Zou u Airportdeal aanbevelen? / Würden Sie Airportdeal weiterempfehlen? Nee
Geparkeerd bij: / Geparkt am: Q-Park Spaarne Gasthuis/Hoofddorp naar Schiphol Ve...