Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

Danny Graat

Ik wist niet dat ik voor 3 personen had gereserveerd. Ik moest dus nog even 10 euro neerleggen voor het vierde gezinslid. Daarna nog 5 euro bijbetalen voor het vervoer naar de luchthaven. Kan geen parkeergeld zijn, want de beste man joeg ons werkelijk als vee zijn bus uit. Hij was binnen de 7 minuten alweer bijna terug op de zaak.

Hoe bent u op onze site terecht gekomen? / Wie haben Sie unsere Seite gefunden?

Website Düsseldorf Airport / Website Flughafen Düsseldorf

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

Auto zonder schade teruggekregen. Wel was er met mijn climate control gespeeld. Niet netjes, ze hoeven de auto alleen in hun garage te zetten.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Ben alstublieft duidelijk over de extra betalingen die ter plaatse afgerekend moeten worden. Van instellingen van auto's afblijven.

Reactie Airportdeal:

Beste Danny,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat u voor uw gevoel geconfronteerd wordt met extra kosten. Ik ben hier even ingedoken en wat betreft de 5 euro luchthavenbelasting én de 10 euro extra kosten voor de vierde reiziger staan beide kosten duidelijk vermeld op onze website. Dit had u bij het boeken dus kunnen weten. Wel viel mij zojuist op dat dit nog ontbreekt op de reserveringsbevestiging welke u per mail had ontvangen. Ik ben het dan ook met u eens dat het netjes zou zijn als het hierop ook vermeld wordt. Verbeterpuntje voor ons. Wij zijn dan ook bereid om de helft van bovengenoemde kosten aan u te vergoeden. Wilt u hiervoor even contact opnemen met hello@airportdeal.nl? Wij horen graag van u!
Noëlle

Score voor Airportdeal: 2.5/5