Rolf

Ik ben diep teleurgesteld in de service van All4Running. Onlangs heb ik een paar hardloopschoenen gekocht die niet goed bleken te passen. Toen ik ze wilde retourneren, werd dit geweigerd, ondanks dat ik zelfs een nieuw paar in een grotere maat had aangeschaft. De reden voor de weigering? Er zouden lichte gebruikerssporen op de schoenen zitten. Het is absurd om te verwachten dat je hardloopschoenen kunt kopen zonder ze eerst goed te testen. Hoe kun je anders zeker weten of ze geschikt zijn voor je voeten en loopstijl?

Daarnaast houdt All4Running zich niet aan hun eigen algemene voorwaarden, met name artikel 7.1 en 7.2, dat over de consument een product mag proberen/test en over waardevermindering gaat. Zelfs als er enige gebruikssporen zichtbaar zijn, zou het principe van waardevermindering toegepast moeten worden.

Dit betekent dat ik, zelfs als de schoenen niet meer als nieuw zijn, recht heb op een gedeeltelijke terugbetaling, in plaats van simpelweg mijn retour te weigeren. Het is onbegrijpelijk dat jullie hierin je verantwoordelijkheid niet nemen en je eigen regels negeren.

Klant misleiding

Klant misleiding

Score voor All4running: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Hardloopschoenen