Dhr. Jan Hilverda

Zeer goed

Vind de reviews erg sterk, leuk om te lezen. Hardloopschoenen die lekker zijn is een super leuke zoektocht (heb ik bij golfclubs ook ;)).. Je gaat je inlezen, je gaat kijken, begrijpen de karakterstieken van een schoen, dan bestellen en uiteindelijk op rennen. Ik ren ~200km per maand, wat niet super veel is, maar ook zeker niet weinig. Hierdoor kan je best wat paar per jaar aftrappen, en blijven ontdekken. All4running met hun reviews helpen hier zeker bij, men is zeer uitgebreid.

doe wat je nu doet, lekker veel reviews.. en zeker ook normale lopers af en toe aan het woord laten komen. Maar wat ik echt als een kans zie, ik weet niet of het zo zwart wit is. Maar een maat 47.5 Nike is geen maat 47.5 Asics. Ik moet dan halve of bijna 1 maat kleiner. Maten responderen met centimeters, maar als je daar niet bewust van bent is dat super moeilijk. Hardloopschoenen lezen wel nauw op de juiste maat (tegen blaren, of blauwe tenen, te krap, van alles). geen enkele website wijst hierop, maar kan terugsturen voorkomen.. maar voornamelijk gewoon fijne schoenen.. naast een shoe finder, ook een maat finder. Als ik mijn voet meet in cm's, dan kan ik per merk schoen een andere maat hebben. 46,5 Asics, 47,5 Nike en misschien wel 48.0 Adidas.

Score voor All4running: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Veel, Vaporfly, kleding, voeding, van alles