Deskundigheid

Slecht

Nog niet ontdekt

Waarom geen storingen????

Reactie Alpha Ventilatie:

Hartelijk dank voor de tijd die je hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We hechten veel waarde aan de feedback van onze klanten, want het stelt ons in staat om continu te verbeteren en te zorgen dat we aan jullie verwachtingen voldoen.
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden was met jouw recente ervaring bij ons. We begrijpen dat je ons een lage beoordeling hebt gegeven, maar helaas hebben we geen specifieke details ontvangen over wat er mis is gegaan. We willen graag meer inzicht krijgen in jouw ervaring.
Om die reden nodigen we je graag uit om contact met ons op te nemen via support@alphaventilatie.nl. We willen graag meer horen over jouw ervaring en eventuele problemen die je hebt ondervonden, zodat we actie kunnen ondernemen om te zorgen dat dit niet nogmaals gebeurt.
Ons doel is om elke klant tevreden te stellen, en we hopen de kans te krijgen om jouw vertrouwen te herstellen. Nogmaals bedankt voor je feedback en we kijken uit naar de mogelijkheid om dit recht te zetten.

Score voor Alpha Ventilatie: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee