Aluparts

F. van Tongeren

Slecht levering duurt lang en je word nergens van op de hoogte gehoudenen als het dan onderhand eens geleverd word krijg je spullen die je niet besteld hebt en sturen ze gewoon ander model zelf drie keer moeten bellen hoe het onderhand eens zat de leverng heeft 13 dagen geduurd en nog geen bericht dat het verzonden was daar moesten we zelf maar achter komen

Positieve punten

beter comunicatie zoe wel fijn zijn

Reactie Aluparts:

Hartelijk dank voor uw bestelling én dat u de moeite wil nemen ons te beoordelen. Helaas heeft u ons niet positief beoordeeld. Bij alle producten op de website vermelden wij de verwachte levertijd, ook in de winkelwagen. Bij de door u bestelde producten staat dat deze binnen 8 werkdagen verzonden worden. Omdat de bestelling in het weekend is geplaatst kunnen wij ons voorstellen dat het voor uw gevoel extra lang duurt. Wanneer wij uw bestelling verzenden sturen wij altijd per e-mail het bericht dat de bestelling is overgedragen aan de vervoerder. Wellicht heeft u deze mail niet gezien. Wanneer het bestelde product niet meer leverbaar is sturen wij een alternatief. Uw tevredenheid is voor ons het belangrijkste, wij horen het dan ook graag als er iets niet naar wens is. Desondanks hopen wij u nog eens te mogen begroeten op Aluparts.nl!
Team Aluparts

Score voor Aluparts: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: