Aluparts

hoekstra

Slecht wil telefonisch een vraag stellen over aanpassen rolluiken krijg gelijk antwoord dat ze niet willen mee denken / werken

Positieve punten

hoor verhaal van potentiele klant eerst is goed aan en doe mischien een nieuwe ervaring op als bedrijf.

Reactie Aluparts:

Beste meneer Hoekstra,
Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het telefoongesprek met mijn collega. U vertelde dat u een rolluik wilde ombouwen naar een screen. Een rolluik en een screen zijn helaas echt 2 verschillende producten. U zou de kap, buis, zijgeleiders, doek en onderlijst moeten vervangen om een rolluik om te bouwen naar een screen, oftewel letterlijk alles. U gaf al aan dat de zijgeleiders niet vervangen kunnen worden doordat deze ingebouwd zijn.
We snappen dat het niet leuk is om te horen dat de oplossing die u bedacht had, voor het probleem dat u heeft, niet professioneel uit te voeren is. Het voelt nu echter alsof het Engelse spreekwoord hierop van toepassing is: don't shoot the messenger.
Onze excuses voor hoe het uiteindelijk gelopen is en we hopen dat u uiteindelijk een bevredigende oplossing vindt voor het ingebouwde rolluik.
Team Aluparts

Score voor Aluparts: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: