Marleen Delmotte

Nogal drukke website, niet zo duidelijk

Ik besefte niet dat je de verzendmethode kon kiezen, dit is niet duidelijk aangegeven. ik ben Belgische en het is de 1e keer dat ik bij jullie bestel. Zijn de andere ook betalend, indien neen, vind ik het gemeen dat jullie dat niet duidelijker afficheren, Bij klantvriendelijkheid heb ik daarom maar een 3 gegeven . dit maakte mijn pakje voor onder de kerstboom direct veel duurder!

Welke verzendmethode heeft u gekozen?

DPD

Vond u het prettig dat u keuze had in vervoerder?

Ja

Heeft u opmerkingen over de gekozen vervoerder

Ik besefte niet dat je de verzendmethode kon kiezen, dit is niet duidelijk aangegeven. ik ben Belgische en het is de 1e keer dat ik bij jullie bestel. zijn de andere ook betalend, indien neen, vind ik het gemeen dat jullie dat niet duidelijker afficheren,

Reactie Antratek Electronics:

Beste mevrouw Delmotte,
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw feedback.
Ik begrijp dat het heel vervelend is dat er geen keuze vervoerder was. Op het moment van uw bestelling was er inderdaad alleen de mogelijkheid om DPD als vervoerder te kiezen voor verzending naar België. Normaal gesproken bieden wij ook DHL als vervoerder aan naar landen buiten Nederland. Helaas is er een probleem met de labels van DHL, waardoor wij toen en nu nog steeds niet met DHL kunnen versturen.
Ik zie dat u via de Nederlandse site een bestelling heeft geplaatst, wanneer Nederland als land van levering geselecteerd staat komen de verzendopties voor Nederland naar voren, hier staat ook briefpost bij welke inderdaad kosteloos is. Helaas kunnen wij deze optie niet aanbieden voor België.
We zijn constant bezig om de juiste vervoerders aan te kunnen bieden en de mogelijkheden hiervan. Wij zullen ook zeker onderzoek doen naar andere opties voor vervoerders binnen België.
Onze oprechte excuses voor het feit dat er op het moment van bestellen maar 1 vervoerder gekozen kon worden.
Antratek Electronics

Score voor Antratek.nl: 2/5