Y

Helaas duurde het lang voordat mijn bestelling kwam. Normaal gesproken vind ik dat bij internetbestellingen niet zo erg, maar nu ging het om medische hulpmiddelen, ik had iets met redelijke spoed nodig maar heb er een week op moeten wachten. Ik had wel gezien dat er op de site staat 'door drukte kan het iets langer duren' maar er staat ook: 'Op werkdagen voor 16:30 besteld, dezelfde dag verzonden'. Dus ging ik toch daarvanuit en dacht dat het dan wellicht hooguit 1 dag langer zou duren, niet een volle week. Ik heb begrip voor de situatie, maar in dit geval kwam het erg slecht uit.

Zijn er aspecten binnen het aankoopproces die verbeterd kunnen worden? Zo ja, welke?

Een oplossing voor bovenstaande zou zijn om bij de individuele producten de verwachte levertijd te zetten, of dit aan te geven voor de gehele bestelling voordat de bestelling definitief geplaatst wordt. Als er staat 'verwachte levertijd 5-6 dagen', bijvoorbeeld, dan weet je waar je aan toe bent.

Verder mis ik een kleine verbanddoos in het assortiment (heb nu de 'thuis'-verbanddoos genomen, maar die is voor een heel gezin, zou handig zijn als er ook een voor 1- of 2-persoonshuishouden was).

Reactie ARBO centrum:

Beste Y, Dank voor je bericht. Die balk staat er inderdaad niet voor niks. Helaas is het lastig om voor een week alle specifieke levertijden per product aan te passen. Vandaar dus die balk over de gehele site. Jammer dat je hier andere verwachtingen bij had. Betreft die verbanddoos nemen we mee.
Met veilige groet,
ARBO centrum