Zeer goede ervaring. Goed geholpen en alles perfect geregeld met de verzekeringen. Ook de schade is perfect hersteld. De auto werd zelfs van binnen en van buiten helemaal schoongemaakt en weer... Zeer goede ervaring. Goed geholpen en alles perfect geregeld met de verzekeringen. Ook de schade is perfect hersteld. De auto werd zelfs van binnen en van buiten helemaal schoongemaakt en weer helemaal netjes afgeleverd. Dus een tevreden klant.

Jansen

Zeer goede service , erg vriendelijk en attent. Mijn auto is weer als nieuw

Uitstekende, adequate en snelle service

Zeer vriendelijk ontvangen.
Afspraak maken gemakkelijk alleen door de drukte duurde dat wel lang.
Schade is heel goed gerepareerd.
Prognose was 3 dagen maar aan het einde van dag...
Zeer vriendelijk ontvangen.
Afspraak maken gemakkelijk alleen door de drukte duurde dat wel lang.
Schade is heel goed gerepareerd.
Prognose was 3 dagen maar aan het einde van dag 2 kon ik mijn auto al weer ophalen.

4 dagen doorlooptijd voor een achterbumper spuiten klinkt alsof de planning wat strakker kan. Scheelt ook huurauto kosten.

Huurauto was een beetje doorgerookt

Contact verliep soepel, goed geholpen leen auto stond klaar (helaas geen Tesla) volgende dag was de auto klaar en er was van de schade niets meer te zien. Ben Tevreden.

ASN Autoschade Rotterdam-Zuid is een heel prettig bedrijf waar ze waarmaken wat ze beloven. Het contact is vriendelijk en correct en ook doen ze wat ze beloven. Ik ben zeer tevreden!

Ik was blij verrast dat de uiteindelijke herstelkosten uiteindelijk op het oorspronkelijk geraamde bedrag uitkwam. Dat is wat je noemt afspraken nakomen. Top!

Dit team is ingesteld op meedenken en in mogelijkheden denken. Heel fijn!

Na de eerste reparaties bleek er enigszins kleurverschil te zijn. Dat heb ik gemeld en werd direct een afspraak gemaakt voor het herstel. Erg klantvriendelijk en klantgericht bedrijf. De medewerkers... Na de eerste reparaties bleek er enigszins kleurverschil te zijn. Dat heb ik gemeld en werd direct een afspraak gemaakt voor het herstel. Erg klantvriendelijk en klantgericht bedrijf. De medewerkers zijn vriendelijk en gemotiveerd. Afspraken worden steeds nagekomen. Ik kan alleen maar positief zijn over ASN Zwolle