Ik ben zeer teleurgesteld in de service van ASN. Recentelijk heb ik mijn auto laten repareren om de bumper te laten vervangen. Helaas is er tóch een kleurverschil te zien tussen de nieuwe bumper en de rest van de auto. Daarnaast sluit de bumper op één plek niet goed aan.

Toen ik dit aangaf bij de filiaalmanager, riep zij de monteur erbij. Deze monteur begon meteen te schreeuwen en beweerde dat de bumper al eerder was vervangen en dat het prutswerk was van een vorige reparatie. Hij gaf de vorige reparatie de schuld en zei dat die niet goed was uitgevoerd. Dit vond ik zeer ongepast en respectloos, vooral omdat ik de auto zo heb gekocht.

Ik verwachtte een professionele houding, maar in plaats daarvan kreeg ik denigrerende opmerkingen over mijn auto te horen. De monteur had me moeten informeren toen hij zag dat de bumper niet goed was gerepareerd door de vorige eigenaar, in plaats van de auto zonder waarschuwing en uitleg terug te geven.

Dit soort onprofessioneel gedrag en het gebrek aan communicatie is onacceptabel. Ik had een veel betere service verwacht en zal in de toekomst zeker niet terugkeren naar ASN.

Reactie ASN Autoschade Beek:

Beste,
naar aanleiding van uw review heeft onze vestigingsverantwoordelijke vandaag met u gebeld. Het spijt ons ten zeerste hoe u het ervaren heeft. Tijdens de reparatie bleek inderdaad dat uw auto al eerder schade gehad heeft en dit niet volgens onze normen en eisen hersteld was. We hebben een gedeelte kunnen corrigeren, maar helaas niet alles. Omdat het los stond van de schade waarvoor de auto bij ons aangeboden is kunnen wij hiervoor geen kosten claimen. Wij hadden u hier direct over moeten informeren. Hoe onze monteur gereageerd heeft verdient zeker geen schoonheidsprijs. Onze excuses daarvoor.

Score voor ASN Autoschade Beek: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
01 Evaluatie schadeherstel