Opel Corsa van mijn dochter was door derden beschadigd en moest hersteld worden.
De intake van de beschadigde auto is minimaal en wordt binnen enkele minuten gedaan. Het maken van enkele foto's is de belangrijkste activiteit.
Eigen inbreng m.b.t. aandachtspunten wordt niet gewaardeerd. "Wij kijken de auto zorgvuldig na"
Auto volgens afspraak gebracht stipt di ochtend om 8.00 uur. De auto zou vrijdagochtend klaar zijn. Op do ochtend had ik met mijn Renault een werkplaatsafspraak bij Janssen-Kerres aan de overkant van ASN. Dus even overgestoken naar ASN om te informeren naar de voortgang van de Corsa.
Omdat de receptie onbemand was en de deur naar de werkplaats openstond ben ik daar naartoe gelopen. Meteen werd ik agressief benaderd door de eigenaar.
Auto was nog niets aan gedaan en ik moest me er niet mee bemoeien. Ze zouden wel bellen. Op di ochtend gebeld door ASN en aansluitend Corsa opgehaald.
Eerste indruk was redelijk maar nadere inspectie leverde volgende op: stofdeeltjes en andere rommel onder de nieuwe verf vooral onder achterraam, enorme laagdikte op de randen van de deur, lopers en verfzakkers bij deur, proppen vergeten afplakpapier in deursponning, spuitnevel op achterlicht en banden, kenteken-plaathouder deels wit gespoten als gevolg van slordig afplakken, veel witte verf op onderzijde auto (was vroeger zwart). Alles bij elkaar een zeer matige kwaliteitsindruk.

Score voor ASN Autoschade Heerlen: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
01 Evaluatie schadeherstel