Mega onhandige app waarin je je schade moet aanmelden. Je kunt niet verder als je geen foto's maakt, maar de foto's worden steeds afgekeurd terwijl de schade wel goed op de foto staat. Vervolgens ben je pas na 3 maanden aan de beurt. En dan wordt je afgeraden om de schade te laten herstellen, want dan zou je geld van je verzekering krijgen, wat dan vervolgens maar €250 blijkt te zijn, waardoor je je behoorlijk genept voelt. Wat een ellendige ervaring!

Reactie ASN Autoschade Kreijne Amersfoort:

Beste klant, zoals besproken is de app voor meerdere klanten van toegevoegde waarde. Het scheelt vaak een rit naar ons toe en is dus ook nog eens goed voor het milieu! Betreft de drukte dit is een landelijk probleem, helaas kunnen wij hier niet zoveel aan doen maar we snappen dat het niet prettig is bij schade! Verder hebben we besproken dat u de kosten kunt laten uitkeren, de voorwaarden zou ik u doorgeven en deze zijn besproken en daar heeft u toestemming voor gegeven. We probeerden met u mee te denken, maar we begrijpen dat u niet tevreden bent. Hierdoor hebben we al contact gehad en gaan we de auto als nog gewoon repareren zoals besproken. Wij hopen dat u na deze ervaring weer tevreden bent. Dat is in ieder geval ons doel, we hopen samen met u de ervaring prettig af te sluiten! Tot snel. Met vriendelijke groeten Toine Kreijne

Score voor ASN Autoschade Kreijne Amersfoort: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
01 Evaluatie schadeherstel