Mega onhandige app waarin je je schade moet aanmelden. Je kunt niet verder als je geen foto's maakt, maar de foto's worden steeds afgekeurd terwijl de schade wel goed op de foto staat.... Mega onhandige app waarin je je schade moet aanmelden. Je kunt niet verder als je geen foto's maakt, maar de foto's worden steeds afgekeurd terwijl de schade wel goed op de foto staat. Vervolgens ben je pas na 3 maanden aan de beurt. En dan wordt je afgeraden om de schade te laten herstellen, want dan zou je geld van je verzekering krijgen, wat dan vervolgens maar €250 blijkt te zijn, waardoor je je behoorlijk genept voelt. Wat een ellendige ervaring!

Reactie ASN Autoschade Tindemans Weert:

Beste klant, zoals besproken is de app voor meerdere klanten van toegevoegde waarde. Het scheelt vaak een rit naar ons toe en is dus ook nog eens goed voor het milieu! Betreft de drukte dit is een... Beste klant, zoals besproken is de app voor meerdere klanten van toegevoegde waarde. Het scheelt vaak een rit naar ons toe en is dus ook nog eens goed voor het milieu! Betreft de drukte dit is een landelijk probleem, helaas kunnen wij hier niet zoveel aan doen maar we snappen dat het niet prettig is bij schade! Verder hebben we besproken dat u de kosten kunt laten uitkeren, de voorwaarden zou ik u doorgeven en deze zijn besproken en daar heeft u toestemming voor gegeven. We probeerden met u mee te denken, maar we begrijpen dat u niet tevreden bent. Hierdoor hebben we al contact gehad en gaan we de auto als nog gewoon repareren zoals besproken. Wij hopen dat u na deze ervaring weer tevreden bent. Dat is in ieder geval ons doel, we hopen samen met u de ervaring prettig af te sluiten! Tot snel. Met vriendelijke groeten Toine Kreijne

Niet zo goed. Ik had mondeling afgesproken met de persoon die de intake deed dat ik geen vervangend vervoer zou nemen maar dat hij die schramschade aan de zijkant mee zou nemen daarvoor in de... Niet zo goed. Ik had mondeling afgesproken met de persoon die de intake deed dat ik geen vervangend vervoer zou nemen maar dat hij die schramschade aan de zijkant mee zou nemen daarvoor in de plaats. Hij zei dat hij de schram nagenoeg weg kon polijsten en maakte een aantekening op zijn plaatje. Maar bij het ophalen van de auto was het niet gedaan.

Zeer goede en vlotte service

Fijn bedrijf, duidelijke afspraken (die ook na gekomen worden) prettige sfeer. Service meer dan prima. Auto netjes gemaakt en ook nog eerder dan verwacht.
Al met al prima tevreden.

Om te beginnen, de reparatie en het spuitwerk zijn echt heel erg goed. Niets op aan te merken. ASN is ook goed bereikbaar. De wachttijd voordat de auto aan de beurt is is wel erg lang omdat het erg... Om te beginnen, de reparatie en het spuitwerk zijn echt heel erg goed. Niets op aan te merken. ASN is ook goed bereikbaar. De wachttijd voordat de auto aan de beurt is is wel erg lang omdat het erg druk is. De vervangende auto viel wel tegen. Erg klein vergeleken met mijn eigen auto. Maar dat blijkt meer een beperking van de verzekering te zijn.

Duidelijk en men komt de gemaakte afspraken na.

Vakkundige reparatie van onze camper schade en duidelijke communicatie over de afspraak en reparatie.

De autoschade zou binnen 2 tot maximaal 3 weken worden hersteld, echter heeft dit bijna 3 maanden geduurd. In de loop van deze 3 maanden, is er géén enkele keer contact gezocht vanuit... De autoschade zou binnen 2 tot maximaal 3 weken worden hersteld, echter heeft dit bijna 3 maanden geduurd. In de loop van deze 3 maanden, is er géén enkele keer contact gezocht vanuit ASN naar mij. Dit contact en dus de status van de auto, heb ik iedere keer zelf moeten achterhalen.

Snelle en correcte aanname van schade, snel ingepland en conform afspraak goed werk geleverd