Laat ik positief beginnen, de schade aan mijn auto is heel netjes hersteld. Daar ben ik blij mee.
Ik heb ook wat verbeterpuntjes. Met name in de communcatie en ontbrekende verstrekte informatie.

Ik heb geen informatie gekregen over hoe lang de reparatie zou duren waardoor ik dacht dat het net als een onderhoudsbeurt bij de garage 1 dag betrof.
Verder kreeg ik zonder overleg een hele kleine vervangende auto (VW up van 10 je oud) terwijl ik 65 km van mijn werk afwoon, in de veronderstelling dat het 1 dag zou zijn en niet een week heb ik daar niks van gezegd, maar had ik dat wel geweten had ik hier niet mee akkoord gegaan. Ook heb ik zelf gebeld om te vragen of mijn auto al klaar was (dezelfde dag) en kreeg toen pas te horen dat het een week zou duren.

Verder had niemand gezegd dat je de tank van de leen auto weer vol moet inleveren (blijkbaar vergoed de verzekering dat niet) en moest ik vanwege een volgende afspraak nog een keer terugkomen.

Ik denk dat dit allemaal veel beter gecommuniceerd kan worden. Jullie hebben een app waar je vragen kan stellen, wat heel fijn is maar ik zou zeggen gebruik die ook om dit soort informatie te delen. Een klant maakt dit mogelijk maar 1 keer mee en moet hierbij goed worden geïnformeerd door het bedrijf ben ik van mening. Of anders vraag je eerst of een klant weet hoe het in zijn werk gaat.

Score voor ASN Autoschade Vermaire Haarlem: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
01 Evaluatie schadeherstel