Persoonlijk keukenontwerp
Inspirerende showroom
Contact met verkoper
Informatie en advies

S. Venema

Na veel keukenzaken te hebben bezocht toch besloten om maar eens te gaan kijken bij Aswa. Ik dacht van te voren dat ik met mijn relatief lage budget niet zou kunnen slagen en ben er heen gegaan voor inspiratie. In de winkel ben ik erg goed geholpen door de verkoper en kon ik met mijn budget ruimschoots slagen. Ook tijdens een de vervolgafspraak om alles concreter te maken ben ik zeer goed geholpen. Aswa heeft ook geen enkel moment enige druk op mij gezet om maar te laten tekenen, in tegenstelling tot alle keukenzaken waar ik geweest was. De prijs die ze geven is ook meteen scherp en vergelijkbaar met de "NU! 40% korting" en "ik zal kijken wat ik kan doen" zaken. Snel daarna toch de handtekening gezet en 2 maanden later stond de keuken. Het bezorgen en plaatsen ging goed, op een greeplijst na. Bij de nalevering en montage van de greeplijst is de servicemonteur nogmaals de hele keuken nagelopen. Daarbij is de plint nog iets ingekort en zijn de deurtjes en lades nog beter gesteld. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn keuken en zeker de manier waarop ik ben geholpen in filiaal Helmond! De volgende keuken komt hier zeker weer vandaan.

Meedenken
Geen druk zetten