Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Fam Verweij

De afdeling verkoop van van Mill doet ongetwijfeld goede zaken en zal ook bij veel mensen een positief gevoel geven.

Onze ervaring als het gaat om service is eentje van het soort "wij maken geen foutjes" of "bedankt voor uw feedback en daarna ervaren we nog 4 keer hetzelfde punt. Mijn vrouw werd gewoonweg uitgelachen door van Mill toen ze met een mechanische klacht kwam.

Ik was getuige van een toevallige andere klant die gewoonweg gediscrimineerd werd. Ook dat heb ik bij hen gemeld, veel verder dan een "tja, dat is vervelend" kwam het niet. Ik wilde meer details geven zodat ze het konden noteren en met desbetreffende persoon konden opnemen. Was niet nodig.

Van Mill Gorinchem, verschuil je aub niet altijd achter de in mijn ogen ongemeende vriendelijkheid. Doe wat je toezegt en erken als er desondanks foutjes worden gemaakt. Een auto is niet een brood.....hier zit veel geld in van mensen.

Rest mij te zeggen dat ik het bijzonder irritant vind als jullie ieder keer aangeven dat ik bij een eventuele enquête een 10 zou moeten geven. Uiteraard maak ik dit zelf uit....en zoiets moet je verdienen......ik denk dat je als ondernemer uiteindelijk met alle feedback iets kunt...ook in dit geval negatieve.

Verkoop geen commentaar

Score voor Autobedrijf Van Mill: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee