Snelheid levering auto
Reactie snelheid
Staat van aflevering
Houding verkoopadviseur

Dick

Nieuwe auto gekocht, verkoopadviseur ( Wesley Blanker) zeer klantvriendelijk , prettig geholpen, nam de tijd en gaf goede informatie, etc
Echter na aflevering van de nieuwe auto, jammer genoeg pas na enkele weken, geconstateerd dat de auto niet schade vrij is afgeleverd. Aangeven, besproken en reactie: komt hier op neer eigen schuld dikke bult terwijl mi de schade bij het bedrijf bekend moet zijn

Reactie van de directie:
Allereerst dank voor uw brief van jongstleden 1 juni 2018 waarin u te kennen geeft dat u tot dusver tevreden bent over uw nieuwe auto, de Opel Crossland X.

Echter schrijft u ook aan ons dat u, ruim drie weken na aflevering, een schade heeft geconstateerd aan de dorpel van uw Crossland X.
U heeft hier ondertussen meerdere malen contact over gehad met mijn collega Wesley Blanker.
Na uitvoerig overleg spijt het ons u te moeten melden dat wij, gezien de termijn tussen aflevering en constatering, in deze de dorpel niet kosteloos kunnen repareren.
Uiteraard willen wij meedenken in een scherp aanbod om dit, voor uw kosten, alsnog netjes te herstellen.

Hopende op uw begrip in deze situatie verblijven wij.

Hoogachtend,

3316BE Dordrecht

T. +31 6 53 19 51 53
E. r.kennedie@vanmill.nl
www.vanmill.nl

Verkoopadviseur: klantvriendelijk en service gericht

Score voor Autobedrijf Van Mill: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee